🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غربت …

(ثبت: 6346) مرداد 2, 1397 
غربت …

« به نام خدا »

 

جز « وطن » در بهشت هم حتی ؛

لحظه ای ؛ آشیان ، نمی گیرم !

جایِ من در دیارِ غربت نیست ؛

دور از این ؛ آب و خاک میمیرم .

 

« مهران اسدپور »