🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غرور ِ خسته ی مرا

(ثبت: 4090) اردیبهشت 30, 1396 
غرور ِ خسته ی مرا

در  انتظار  ِ رفتنم  تو  هم  نظاره   می کنی

و خاطرات  ِ مرده را عبث شماره  می کنی

کشیده  خنجراز قفا، هجوم  ِسرخ ِکینه ها

غرور ِ خسته ی  مرا تو پاره پاره  می کنی

نفس نفس فشرده ام گلوی بغضِ سینه را

تو هم بزخم ِکهنه ام نمک دوباره می کنی

صلیب  ِ یک  صداقتم  در انتهای  جاده ای

به تیغ  ِیک تبر مرا  شکسته چاره می کنی

در این بهار  ِ بی رمق  نوشته ام به هر ورق

همیشه  در مرور  ِغم به من اشاره می کنی

اگر  چه زنده مرده ام بدست  ِ سنگی دلت

چرا  گسسته  عاشقی  ز من کناره  می کنی؟

طلا  شکسته بی صدا  میان  ِ بهت ِ لحظه ها

نشسته در عزای خود  تو استخاره می کنی

طلعت خیاط پیشه(طلای کرمانی)

نقدها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 31, 1396

    سلا م و درود به شاعر گرانمایه پاک

     

     

    خوشحالم مهمان اثری زیبا از شما یودم

     

    در پناه خدا شاد زی

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 31, 1396

    درود بر شما استاد گرانقدرم بانو خیاط پیشه ی گرامی

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم

    زنده باشید

  2. سحر جهانی

    اردیبهشت 31, 1396

    درود برشما

  3. مهران اسدپور

    اردیبهشت 31, 1396

    درودها …

  4. محمدجواد منوچهری

    اردیبهشت 31, 1396

    سلام وعرض ارادت استاد طلعت پیشه گرامی

    زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا