🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غرور

(ثبت: 236081) بهمن 23, 1399 

– غرور:

آن سوی پنجره
–تویی.
با غروری بی‌دلیل
و قلبی شبیه سنگ.

و پای پنجره اما
–منم،
با دردی بی‌درمان و،
قلبی در،
–مشت!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 23, 1399

    درود بر شما
    رقص قلمتان ستودنیست لذت بردم
    🌻🍁🌻🍁🌼

    • سعید فلاحی

      بهمن 30, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا