🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریبه نیستم

(ثبت: 210712) خرداد 22, 1398 

تقدیم به حضرت امام رضا علیه السّلام
.

.

غریبه نیستم هر چند ماندم از تو دور آقا
که دارد التفاتت در دل و ذهنم عبور آقا
/
کبوتر وار درپروازم از دریاچه ی رویا
بیابان در بیابان تا به این دریای نور آقا
/
برای اولین بارم سفر کردم که می دانی
به همراه پدر می آمدم اینجا چه جور آقا
/
تمام جاده ها را لحظه لحظه زندگی کردم
تمام کو چه ها را در دلم دارم مرور آقا
/
درون خاطرات من نشستی با تو مانوسم
چه در شام دل آزار و چه در صبح بلور آقا
/
دویدم سمت ایوان طلا دیدم پدر می گفت
که باید باشم اینجا در حریم تو صبور آقا….
/
هنوز از آن اذان بی ریا قلبم درخشان است
ولذت می برم از گنبد و صحن و سرور آقا
/
وحالا روبرویت این قدر از شوق لبریزم
به لطف انحصار عشق تو دارم حضور آقا
/
در این آشفته بازار افتخارم ضامن آهوست
که تا دست از سرم بر دارد استیلای زور آقا

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 22, 1398

    وحالا روبرویت این قدر از شوق لبریزم
    به لطف انحصار عشق تو دارم حضور آقا
    /
    در این آشفته بازار افتخارم ضامن آهوست
    که تا دست از سرم بر دارد استیلای زور آقا

    سلام و درود بر حضرت انصاری گرانمهرر

    کیف کردم

    دلمریزاد

    در پناه خدا

    🌿❤️🙏🙏🙏❤️🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    خرداد 22, 1398

    سلام و درود استاد انصاری ارجمند

    اجرتان با ولایت …..

    دستمریزاد .

    تقدیمی :

    جانشین هر ولی باشد ولی
    جانشین موسی بشد مؤلا علی

    او امامی هشتمین باشد دلا
    شمس دین خورشید عالم مُنجلی

    ولی اله بایبوردی

    🌷🌸❤️🌸🌷

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 22, 1398

    سلام و عرض ارادت مضرتان جناب استاد انصاری عزیز

    زیبا و آسمانی سرودید

    لذت بردم

    اجرتان با صاحب اثر

    درود هااااااااا

    💐💐💐💐💐

  4. علی رفیعی

    خرداد 22, 1398

    سلام و عرض ادب استاد انصاری عزیز
    عالی و ارزشمند سرودید
    ماجور باشید گرامی ان شاءالله
    در پناه خدا🌷🌷🌷🌷

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 22, 1398

    سلام و درود استاد انصاری
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹

  6. تیر 22, 1398

    درودها نثارتان استادبزرگواروزیباقلم جناب آقای انصاری
    به به بسیارعالی و دلنشین
    دستمریزاد
    اجر قلمتان با حضرت ثامن الحجج(ع)
    التماس دعا
    قلم نویسا و طبع روانتان مستدام
    مانا باشید به مهر
    ⚘⚘⚘⚘⚘

  7. نسرین حسینی

    تیر 22, 1398

    درود برشما استاد گرامی

    بسیار زیبا بود
    پیشاپیش
    عیدتون خجسته

    قلمتون ماندگار

  8. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1398

    درود بر همدیار فاضل مان🌹🌹🌹

  9. بسیار عالیییییی

    قلمتان زرین باد

    🌷🌷🌷