🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریبِ قریب!

(ثبت: 258403) فروردین 24, 1402 
غریبِ قریب!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آیینــہ شڪست ماهِ آدینــہ ڪجاست؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هم‌غصّۂ سینہ‌سرخِ بـے ڪینہ ڪجاست؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خورشیدِ فـــــــراق داغِ داغ‌ست امروز!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ڪابینــۂ عشقِ یـارِ دیرینــہ ڪجاست؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــ
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّڪَ الفَرَج
ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضـا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ـــــــــــــــــــــــ