🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل

(ثبت: 2632) مهر 26, 1395 
غزل

غزل يعني شدي تنهاي تنها

نشستي گوشه اي گرم تماشا

غزل يعني ، قفس سهم جهانت

نمانده توي مشتت غير سرما

سمانه تیموریان 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):