🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل مشترک با نگار حسن زاده

(ثبت: 4161) خرداد 9, 1396 

درمانده ترین مهره ی دنیاست وزیرم!
در پیچ و خم زلف تو مبهوت و اسیرم…!

در کشور قلبت که به من راه ندادی!
بیرون مکنم! فرض بکن بنده سفیرم…!

سر سبزترین خوشه ی دنیاست نگاهت…
پاییزترین مایه ی دنیاست؛ خمیرم…

کشفم بکن و طفره نرو! عشق همین جاست!
من شاعره ی چشم تو در قرن اخیرم…

“فاضل” به هوای تو خودش را به زمین زد!
“افتادم و باید بپذیرم که بمیرم…!”

کوچک تو مبینم که شبیه یل جنگل
با تکیه به چشم تو امیری چو کبیرم…

من کلبه ی متروک خیابان بهارم
بی سایه ی دستان تو رونق نپذیرم…

آشوب به پا کن رخ خود را بنمایان
درمانده ترین مهره ی دنیاست وزیرم….

sherhayeasemani@

نظرها 11 
  1. اسماعیل علیخانی

    خرداد 10, 1396

    سلام و آفرین ها بردوبانوی توانا و بی ادعا

    موفق باشید

  2. سحر جهانی

    خرداد 10, 1396

    سلام و درود بر معصومه ی  عزیزم

    چقققققدر شعرزیبایت  به دلم نشست…

    دستمریزاد……..

                                

    موفقیتت روزافزون …

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 11, 1396

      سلام و درود بر سحر عزیز

      ممنوووووووووووووووووووووونم

      نظر لطف شماست

  3. منصور شاهنگیان

    خرداد 12, 1396

    چقدر اشعار شما به دل میشیند …

    ذوق سرشار و قریحه مثال زدنی شما ستودنیست بانو …

    از شما سرودن و از ما به شوق خواندن …

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 12, 1396

      سلام و عرض ادب و احترام

      طاعات و عباداتتون قبول درگاه الهی

      ممنونم

      نظر لطف شماست……………

  4. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 12, 1396

    درود بر  شما

    زیبا سروده اید و شورانگیز.

    قلمتان سر سبز

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 13, 1396

      ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام  و عرض ادب

      خیلی ممنونم

      سلامت باشید………..

  5. طارق خراسانی

    خرداد 13, 1396

    در مانده ترین مهر ه ی دنیاست وزیرت؟

    ای پادشه حسن،   کجا بنده  چنینم ؟!!

    در سایه  ی مهر تو  به آفاق برم سر

    در بارِگهَت  شاد،  که آن بنده ترینم

    سلام به دختر شاعرم

    نورچشمم

    عارفه ی جلیل القدر

    سرکار خانم بیرانوند

    از غزل زیبایت لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 13, 1396

      سلام و عرض ادب

      خیلی ممنونم……نظر لطف شماست…

      سلامت باشید

      البته این غزل مشترک با خانم حسن زاده ست

  6. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 22, 1398

    🌹🌹🌹
    دورد و موفق باشید لذت بردم عالی بود احسنت!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا