🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم به چشمم ستاره میکارد

(ثبت: 220585) دی 16, 1398 
غم به چشمم ستاره میکارد

 

دل کجا فرصت خوشی دارد
در دلم ابر درد می بارد
میروم تا ز دل خبر گیرم
غم به چشمم ستاره میکارد

15 دی 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. در دلم ابر درد می بارد

    دردی التیام از زخم درون…

    آگاهی دل را دلبر خبر دارد و بس …دیگر هیچ …

    دلنمیراد استاد

    تقدیمی : 🌺

    دلخوشی ، آگاه فردی را ببین
    شادمانی دردها با هم عجین

    عینِ غم شادی نما ای جان من
    ای رها از خاک ، افلاکی نشین

    ولی اله بایبوردی

    16 / 10 / 1398

    🍃🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🍃

  2. 🌹🌹🌹🌹🌹

  3. 🍃💐💐🌹💐💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا