🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غوغای تنهایی

(ثبت: 252629) آبان 10, 1401 

 

اینک
فقط یک قاب عکس
و اینک
فقط دو چشم ابری
سرد…
خاموش…
در پس دلواپسی های
پنجره….
دیوار…
سیاهی چشمان کیست که می وزد
و خیالش دست از سرم بر نمی دارد
در این غوغای تنهایی
غمباد یاد کیست
که در من
می وزد

 

#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 10, 1401

    سلام و احترام محضر بانوی گرامی ترکاشوند

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏👏👏👏

    • مدینه ترکاشوند

      آبان 12, 1401

      سلام و درود بر استاد بزرگوار
      جناب مهدی پور والامهر
      سپاسگزارم

  2. طارق خراسانی

    آبان 10, 1401

    سلام و درود

    حزنی مقدس در این شعر جُستم

    در پناه خدا شاد زی عزیز 🌿👏👏👏👏👏🌷🌿

  3. فریبا نوری

    آبان 10, 1401

    در این غوغای تنهایی
    غمباد یاد کیست
    که در من
    می وزد

    بسیار پر احساس
    درود مدینه ترکاشوند عزیز
    💐💐💐

    • مدینه ترکاشوند

      آبان 12, 1401

      سلام بانوی مهر ،استاد والامهر
      سپاسگزارم🙏🍃🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا