🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاتحِ مَرزِ پُرگُهر آمد

(ثبت: 682) بهمن 10, 1394 
فاتحِ مَرزِ پُرگُهر آمد

    گل نوري كه در سحر آمد

    ماه من بود، كز سفر آمد

    در سرايي كه عشق مي خواندند

    ديو رفت و فرشته در آمد

    فتنه ي چرخ، ديده بود آن پير

    در پي دفع فتنه گر آمد

    گرچه از شرق سرزند خورشيد

    آفِتابم ز غرب بر آمد

    پُر گُهر مَردِ ايزدِ سبحان

    فاتحِ مَرزِ پُرگُهر آمد

    عاقبت بر نجاتِ محرومان

    ديدم از غيب يك نفر آمد

    مرغ طوفانزده بجان بگريخت

   تا که امواجِ پُر خطر آمد

    مُنتَظِر بودم عاشقي آيد

    اهل دل را كه مُنتَظَر آمد

    مژده ياران قيام عالم را

    در سحرگاهم اين خبر آمد

    طارقا روبهان نمي مانند

    گر ببينند شیرِ نر آمد