🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاصله

(ثبت: 247489) اردیبهشت 16, 1401 

 

چقدر فاصله است بين آدمها

چه بى خاطر است ذهن آدمها

كجاست دوستى كجاست احساس

چرا رفته اند از ميان آدمها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 16, 1401

    احسنت برشما
    بسیارزیبا
    واقعا چقدر فاصله است بین آدمها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا