🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاصله

(ثبت: 251022) شهریور 20, 1401 
فاصله

 

یک عمر در محرّم دوران زندگی
گفتیم یاحسین و نبودیم با حسین

صد سال هم اگرگذرد با همین روال
جان حسین فاصله داریم تا حسین.

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 20, 1401

    سلام طیب الله اجرتان با مولا
    البته قسم کمتر به کار رود شاید بهتر باشد

  2. طارق خراسانی

    شهریور 20, 1401

    صد سال هم اگرگذرد با همین روال
    جان حسین فاصله داریم تا حسین

    سلام و درود ها استاد

    بسیار زیبا و هشدار دهنده 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌿

  3. عظیمه ایرانپور

    شهریور 20, 1401

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🍃

  4. صفا یغمایی

    شهریور 20, 1401

    درودها استاد
    حقیقت نهانی را آشکار کردید
    افرین واحسنت برشما.
    وخداکند که حسینی بمانیم .حسینی زندگی کنیم و حسینی برانگیخته شویم
    🌿🌿🌿

  5. استاد گرامی
    پاینده باشید .
    بسیار زیبا و بسیار با مفهوم
    سپاس .

  6. فریبا نوری

    شهریور 20, 1401

    درود ها استاد کاشانی گرانقدر
    نقدی موجز و زیبا.
    شعر آیینی سراسر خلوص معنوی است
    شعر آیینی اجتماعی انتقادی خلوصی عینی تر و ملموس تر دارد.
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا