🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فال ما

(ثبت: 256587) اسفند 4, 1401 

 

افتاده ماهـچـهـره نگـاری بـه فالِ ما
این‌ نقش‌ِ عاشقانه‌ چه‌ خوش‌ کرده‌ حالِ ما

فالی‌ که‌ میشود سبب‌ِ شور و حال خوب
تعبیرِ آن چه هست به غیر از وصالِ ما

تلخ‌ است‌ اگر به‌ کام‌ از این‌ قهوه‌ سرخوشیم
مسـتی کجا و حالِ خوشِ بی‌ مثالِ ما

یک‌ گل‌ به‌ ما رسانده‌ چه‌ خوش‌ مژده‌ٔ بهار
خوش‌باد از این شکفتهٔ در فال‌سالِ ما

ما بیدلان به دلبـرِ در فال دلـخـوشیم
رحـمت بر آلِ دلبـرِ بی قـیل و قالِ ما

خوشحال‌ و مست‌ و قانع‌ و آسوده‌خاطریم
دنـیای ماسـت زادهٔ فـکـر و خیال ما

دنیا به‌ قدرِ لذتِ یک فال کوچک است
این‌ طرزِ فکرِ ماست‌ که‌ دنیاست مال ما

 

امیر بهنام ۱۴۰۱/۱۲/۳

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 4, 1401

    خوشحال‌ و مست‌ و قانع‌ و آسوده‌خاطریم
    دنـیای ماسـت زادهٔ فـکـر و خیال ما

    دنیا به‌ قدرِ لذتِ یک فال کوچک است
    این‌ طرزِ فکرِ ماست‌ که‌ دنیاست مال ما

    سلام

    سونامی شعر زیباست
    از ابتدا تا انتها شکوه و عظمت است
    آفرین

    در پناه خدا 🌱❤️❤️👌👌👌👌👌👌👌👌❤️❤️🌱

    • امیر بهنام گل

      اسفند 4, 1401

      سلام و درود استاد خراسانی عزیزم، سپاسگزارم از لطفتون به بنده😘💗
      پنجشنبه تون بخیر🥰🌺🌹
      ان شالله زندگیتون پراز
      خـیر و بـرکت باشه و
      سرشـار از آرامـش🍒🍒🍒🍒

  2. محمد رضا خوشرو

    اسفند 4, 1401

    شعر خیلی قشنگی بود جناب بهنام گل
    درود
    🌹

    • امیر بهنام گل

      اسفند 4, 1401

      ســـــلام و درود 🌺
      متشـڪرم🥰🙏💐💐🌸
      لطف دارید😊💐💐💐💐💐

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 4, 1401

    درود بر شما جناب بهنام گل
    پاینده باشید 🌹🌹

    • امیر بهنام گل

      اسفند 6, 1401

      درود،سلامت باشید، ممنونم از لطفتون ،🙏🍀💐🍀💐🍀💐🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا