🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فانوس

(ثبت: 238677) اردیبهشت 15, 1400 

 

باید بپرسم از کسی جای خودم را
شاید بیابم سهم دنیای خودم را

هرگز شبیه آسمانی بی ستاره
باور نکردم صبح فردای خودم را

من ناخدای زورقی بی بادبانم
گم کرده ام فانوس دریای خودم را

در چشم من هر شب خیالی خیس لغزید
حتی ندیدم خواب روءیای خودم را

از دست بغضی که گلویم را خراشید
تنها گرفتم در بغل پای خودم را

احساس درد و غصه هم دیگر ندارم
از بس که خشکاندم عصب های خودم را

کمتر کسی یکرنگ و یکدل دیده ام که
پنهان نمودم زخم پیدای خودم را

*ه ج ح*

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا