🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فتح قله

(ثبت: 244143) دی 18, 1400 

 

به نظر، فتح قله، آسان است

که از این دور هم نمایان است

ولی آن جا، کنامِ بحران است

درّه ها، بین راه، پنهان است

چشم بسته نرو!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 18, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد گرانمهر و شاعر خوش ذوق باور کنید که چشم بسته نمیروم !!!
    . ولی فتح قله آسان نیست 😭😭 چه کنم ؟؟
    . استاد در صفحه ( آخرین مطالب ) حافظ و خاقانی را نگاهی از سر مهر !! ممنون و متشکرم 🌺🌿🌹🌿🌺

    • درودها و سپاس هایتان
      استاد بدجور والانگر ،
      بله خواندم و بهره مند شدم.
      فراوان سپاس ❤️🙏

  2. سلام و احسنت
    کنام بحران
    بحران جانوری وحشی خوانده شده🌺🌺🌺

  3. سیاوش آزاد

    دی 18, 1400

    سلام عاشقان چشم بسته می روند و به مقصد میرسد سپاس

    • سلام و درود و سپاس
      بله به قول معروف:
      علت عاشق ز علت ها جداست.
      🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا