🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فتوای دیگر ..

(ثبت: 2301) شهریور 3, 1395 

بسمه تعالی

عشق در قاموس ها  معنای دیگر یافته ست

صورت معشوقه ها سیمای دیگر یافته ست

عشق در پس کوچه های شهر ، یعنی رابطه

عاشقی در دوره ی ما  جای دیگر یافته ست

دیو را از مسجد جــامع فراری داده اند

مسجد دیوانه ها  ملّای دیگر یافته ست

ما به دنیای مجــــــازی همچنان دل بسته ایم

هر کسی با گوشی اش دنیای دیگر یافته ست

خورجین دین فروشان را طــلا پر کرده است

جیب قاضی زین سبب پهنای دیگر یافته ست

بس که هر کس بوسه بر لب های سرخت می زند

صورت زیبای تـــــــو   لب های دیگر یافته ست

حــکم تنباکوی شیرازی همیشه تازه است !

شیخ شیرازی  ولی  فتوای دیگر یافته ست ؟

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):