🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرق داشت

(ثبت: 227101) خرداد 6, 1399 

 

سوخت مرا چشم تو چون برق داشت

شعله ی آتشکده ی شرق داشت

خورده ام از سادگی ام تیغ ها

زخم تو بر سینه ولی فرق داشت

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سپیده طالبی

    خرداد 6, 1399

    سروده زیباییست
    دروها جناب جمالی گرامی🌺

  3. علی سیاوشی

    خرداد 8, 1399

    آقای جمالی حقیقی
    دست و قلمت مریزاد ، یک سروده بسیار زیبا و در عین کوتهی پر محتوا و سر شار از ویژگیهای شعری . پیروز باشید .🌷🌷🌷🌷

  4. بهروز پژواک

    خرداد 9, 1399

    درودها زیباست

  5. هادی جمالی حقیقی

    خرداد 13, 1399

    سپاسگزارم از لطف حضور همه بزرگواران🙏🙏🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا