🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرهنگ دو مادر

(ثبت: 2365) شهریور 11, 1395 

عقل از جهتی می کَشد م عشق، زیکسر

 درمانده ام ازکشمَکش سختِ دو همسر

 جانم همه در گیرِدو نقشِ متضادست

  آتش به وجودم زده جنگِ  دو  برادر

 ازهرجهتی می روم  اُردویِ محا ل است

 انبوه گِلم ، بینِ  دو  امواجِ شناور

تشخیص ،کم آورده  میانِ دو محبت

 یک کودکِ نابالغ وفرهنگِ دو مادر

 بازی چه کند ساده یِ درمرزِ دو دشمن

 ترسو چه کند، بینِ دو نیرویِ تکاور

 چون ظرفِ جدارِ  وسطِ  آتش و آبم

  از روزِ سر آغاز ، همین بوده مقرر

 یک راه برایم متصوّر شده  آنهم

 آتش  زدنِ نفسِ خودم بینِ دو سنگر