🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فقط باش

(ثبت: 1251) فروردین 28, 1395 
فقط باش

وقتی هستی

هوا معتدل و

دلم از نگاهت پَر در می آورد

و شادی،

بارانی ست که از آسمان دیده جاری می شود…

تو،

فقط باش…