🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فلسطین

(ثبت: 264661) مهر 23, 1402 
فلسطین

 

ملتی کابوس اسرائیل شد
رفته رفته سنگ‌ها سجیل شد

ظلمت یلدا به پایانش رسید
ظلم این جرثومه ها تعطیل شد

شربت تلخ مدارا زهر بود
رگ زدن راه نجات ایل شد

آن که فیلش یاد اقصی کرده بود
کید هایش نیز “فی تضلیل” شد

پشت بر آیین موسی کرده‌اند
قومشان این بار غرق نیل شد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    مهر 23, 1402

    قومی زلیل
    بی مو،سبیل
    ایمان به نیل
    دیر است نتانیاهو

  2. مهرداد مانا

    مهر 23, 1402

    هیچ قومی با سر بریدن کودکان به پیروزی نرسیده .

    • دقیقا
      به همین خاطره که اسرائیل نهایتا به پیروزی نمی رسه و محو میشه

    • طارق خراسانی

      مهر 23, 1402

      سلام و‌درود‌

      به امید روزی که در جهان عدالت حکمفرما شود

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

  3. سجاد پورخدایار

    مهر 24, 1402

    عالی بود،و کیدهم فی تضلیل،ان شاالله بزودی وعده خداوند محقق می شود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا