🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فلک به مردمِ نادان عجیب می خندد

(ثبت: 210708) خرداد 22, 1398 

فلک به مردمِ نادان عجیب می خندد
به قومِ کافِری، اَمَّن یُجیب می خندد

به یاری ام همه دوران حبیبِ عالَم بود
به دشمنان من اینک، حبیب می خندد

طارق خراسانی
21 خرداد 1398

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 22, 1398

    فلک به مردم نادان دهد زمام مراد
    تو اهل دانش و فضلی همین گناهت بس، مهندس جان!
    لذت بردم زیبا بود و محرک!😍😭😘

    • طارق خراسانی

      خرداد 22, 1398

      سلام و درود بر استاد پژوهنده عزیز

      سپاس از حضور گرمتان
      چه شعر زیبایی از خواجه شیراز چاشنی کامنت زیبای تان کرده اید
      دستتون درد نکنه

      در پناه خدا شاد زی🌿🙏🌿

  2. مریم محبوب

    خرداد 22, 1398

    درود بر شما استاد عالیقدر 🌷

    زیبا و پر معنا مثل همیشه

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  3. طارق خراسانی

    خرداد 22, 1398

    سلام بر شاعر گرانقدر پاک
    سرکار خانم مریم محبوب

    هر چند مقیم شهر کرمان هستی
    محبوب دل تمام ایران هستی

    سپاس از حضور بهاری تان

    در پناه خدا

    🌿🙏🌿

    • مریم محبوب

      تیر 2, 1398

      درود استاد بزرگوارم 🌷

      سپاسگزار لطف بی اندازه شما هستم 🌷

      🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃💐

  4. سلام استاد عزیز…….دستمریزاد بزرگوار…….🌿🌺🌺🌿

    • طارق خراسانی

      خرداد 22, 1398

      سلام و درود بر استاد انصاری گرانمهر

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  5. جواد مهدی پور

    خرداد 22, 1398

    سلام و عرض ارادت محضر استاد طارق گرانقدرم

    بسیار زیبا و نغز سرودید

    لذت بردم از شعر پاک و و آسمانیتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااااااااااا

    🌿💐💐💐💐💐🙏👏👏👏🌷🌺🌸

    • طارق خراسانی

      خرداد 22, 1398

      سلام و درود بر ادیب گرانقدر حضرت استاد مهدی پور

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏

  6. علی رفیعی

    خرداد 22, 1398

    سلام و عرض ادب و احترام استاد گرانقدرم جناب طارق عزیز
    بسیار زیبا و پرمحتوا سروده اید
    دستمریزاد بزرگوار
    در پناه خدا🌷🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      خرداد 22, 1398

      سلام و درود

      سپاس از لطف و محبت و حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا