🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاصد مهر

(ثبت: 4040) اردیبهشت 21, 1396 

همه از تو
فقط
نبودن را آموخته ایم
غیبتهایی طولانی
یلدای دلتنگِ جمعه های تنهایی

راستی
عطر آمدنت
که در فصل انتظار بپیچد
کدام لاله
واژگون نخواهد شد؟

مهناز نصیرپور

پ.ن:
پیشوای زمان!
کی تقویم دل
را به فصل مهری ماندگار،
ورق می زنی؟

عزیزان و دوستان همراهم!

عیدتان فرخنده

انتظارتان به بهاران نگاهش شکوفا

التماس دعای ویژه…