🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاف

(ثبت: 243644) آذر 28, 1400 

 

قلّه ی قاف
قیف نداشت
خورشید نبود
بستنی هایمان آب شد
همان جا نشسته بودم
قالی گل نداشت

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام
    عالی بود موفق باشید و پیروز و شاعر بمانید

  2. خسرو فیضی

    آذر 28, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . ایراندُخت گرانمایه و فرزانه اشعارت کوتاه و
    . سخن ات به بلندی قاف !!!
    . موفق و پیروز در تمامی مراحل زندگی باشی
    . 🌺🌿🌿🌹🌿🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا