🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قامت شکسته

(ثبت: 255608) بهمن 9, 1401 

 

آغاز داستان کجاست؟
روی هم سهم زیستن چقدر؟!
شرم از کدامین پنجره سرک می کشد؛
که چاه سکوت بی انتهاست!!!
ناقوس مرگ بالای سرم…
آه!
صبوری
صبوری
قامت شکسته ات را می بینم.

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 9, 1401

    سلام و احترام بانو آجورلو گرانقدر

    سرو قامت رعنایتان همواره پایدار باد

    زیبا و غمگنانه سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐
    🙏🌹🙏
    👏👏

    • پروانه آجورلو

      بهمن 9, 1401

      سلام جناب مهدی پور
      سپاسگزارم از همراهی و لطف شما 🌷🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    بهمن 9, 1401

    سلام و درود

    با تمام اندوه اش شعر زیبایی ست
    افرین

    در این دنیای یخبندان احساس
    صبوری کن صبوری کن صبوری

    بداهه ای تقدیم شما

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • پروانه آجورلو

      بهمن 9, 1401

      درود جناب خراسانی

      بداهه ی زیباییست
      ممنونم از محبت همیشگی شما 🌷🌷🌷🌷

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 9, 1401

    به آجورلو سلام از راه دوری
    بریز آن زعفران ها به قوری
    اگر شادی نیامد سوی خانه
    صبوری کن صبوری کن صبوری
    غم از وجودتون گریزان باد
    🌷🌷

    • پروانه آجورلو

      بهمن 9, 1401

      سلام جناب حسینی
      مهرتان را سپاس🌺🌺🌺

      (بریز آن زعفران ها به قوری
      اگر شادی نیامد سوی خانه
      صبوری کن صبوری کن صبوری)
      زیباست🙂👌

      • طارق خراسانی

        بهمن 9, 1401

        با اجازه استاد نازنینم جناب حسینی که حرف ربط ” را ” را از قلم انداخته اند یک مصرع هم اضافه شد تا دو بیت کامل شود

        عجب حرفی زد آن آستاد دانش
        بریز آن زعفران ها را به قوری

        اگر شادی نیامد سوی خانه
        صبوری کن صبوری کن صبوری

        جالب اینکه زعفران نشاط آور است و الهی شادی به همه خانه ها سر بزند

  4. صفا یغمایی

    بهمن 9, 1401

    سلام بانو
    اگر چه زعفران را خنده زاید
    دهان غنچه را چون گل گشاید
    ولی افسوس خیل عاشقان را
    بجز صبر و شکیبایی نشاید
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺
    بداهه ای تقدیم به شما و جناب حسینی عزیز

    • پروانه آجورلو

      بهمن 9, 1401

      سلام جناب یغمایی
      ممنون بابت بداهه ی زیباتون
      امان از صبر و صبوری که قلم را به رقص وا میدارد🙂

  5. سلام و درود کرام بانوی شعراندیش

    شب خوش

    سلامت و سعادت ازآن شما باد

  6. چی‌ماه بخشنده

    بهمن 9, 1401

    عالی بانو جان 🌸🌸🌸🙏

  7. بهمن 10, 1401

    آه، صبوری
    قامت شکسته‌ات را می‌بینم
    درود بر شما بانو🌷
    صبرِ قصه‌ی ما دیگر ایوب ندارد!
    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا