🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قایم باشک

(ثبت: 216019) مهر 18, 1398 
قایم باشک

درون دلم
پنهان شده بودم
تو
چشم گذاشتی
اما
هیچ
به سراغم
نیامدی
تو
پیدا نکرده
رهایم کردی
من ولی
سال هاست
درون قلبم
پنهانم

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    مهر 18, 1398

    سلام

    مضمون و صور خیال عالی و بکر است

    سپید زیبایت مرا به یاد این ابیات حضرت لاهیجانی انداخت:

    ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد!
    در دام مانده باشد ،صیاد رفته باشد
    آه از دمی که تنها با داغ او چو لاله
    در خون نشسته باشم ، چون باد رفته باشد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌺🌿

    • درود بر استاد خوبی ها
      گوارای نگاهتان
      آری دقیقا ممنونم از توجه ادیبانه تان باباطارق جان
      زنده باشید
      روزتان پر از نور و مهر🙏🙏🙏🌿🌸🌸🌸🌿🌻

  2. امیر جلالی

    مهر 18, 1398

    دقایقی پیش عاشقانه ای بسیار زیبا از جناب ترکمان را می خواندم و با خود زمزمه اش می کردم… و حال عاشقانه ای منظره دار و خوش آب و هوا ، در عین حال اندوهگین را خواندم .
    مانند یک روز آفتابی و بهاری ، که هوا و زمین خوب است ولی حال من خوب نیست … حال تو خوب نیست…
    در گوشه ای از دل همچنان پنهان ماندن تا پیدا شدن…
    ولی انتظاری بیهوده به نظر می رسد.. متاسفانه…
    زیبا بود و درود بر شما

    • درود و مهر و ارادت استاد جلالی ارجمندم
      بسیار عالی خواندید افتخارمنید و هردم ستایش تان میکنم
      زنده باشید

  3. پیدا نکرده
    رهایم کردی

    درودها سرکار خانم یار علی زاده

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌿

    به پنهانی درون قلبی نگاهی
    بکردم لحظه ای دیدم چه آهی

    برایم با نوا آهی نمایان
    به آهی آزمون بریان چو ماهی

    ولی اله بایبوردی

    18 / 07 / 1398

    🌸🌸🌹🌸🌸

    • درود و مهر و ارادت استاد گرانقدر
      پوزش میخواهم که با تاخیر پاسخ مهرتان را میدهم
      بسیار سپاس از شعر تقدیمی نابتان بسیار عالی و درود بر شما

  4. سلام و درود
    بسیار زیباست

  5. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  6. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 18, 1398

    سلام
    عالیست
    نازنین❤️لذت بردم

    • درود و مهر بانوی عزیز
      نوش نگاه زیبا پسندتان
      زنده باشید❤❤

  7. علی معصومی

    مهر 18, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺
    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا