🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطار

(ثبت: 253739) آذر 15, 1401 

 

آه ای روزگار!
لحظات بدت
بر ریل دلم
قطار شده‌اند…

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

نظرها
  1. ماه بانوی سرزمینم
    خوب بود و دلنشین
    سپاس

    • لیلا طیبی

      آذر 18, 1401

      سلام
      سپاسگزاریم
      🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. جواد مهدی پور

    آذر 15, 1401

    💐🙏👏👏👏

    • لیلا طیبی

      آذر 18, 1401

      درود بر شما

      🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا