🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قفس‌ناک

(ثبت: 255095) دی 27, 1401 
قفس‌ناک

 

درد یعنی مـرغِ عشقی در دلِ دیـوانه‌ام

آبِ چشم و ارزنِ تنهایی و غم می‌خورد!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر
    روز بخیر

    از لطف و بزرگواری شما سپاس‌گزارم

    سلامت باشید و سعادتمند

  2. سلام و درود جناب رضاپور گرانقدر
    وقت بخیر

    از لطف و محبت شایان شما بزرگوار سپاسگزارم

    سلامت باشید و مغنی عشق

  3. سلام خواهر بسیار گرانقدرم
    خوش آمدید
    از حضور مهربان شما بزرگوار سپاسگزارم

  4. سلام و درود جناب شرعی عزیز

    وقت بخیر

    از لطف حضور و مهربان نگاه شما سپاسگزارم