🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب

(ثبت: 257932) فروردین 13, 1402 

 

قلب عالم
علم هستی
گل نرگس
در دست های زمستان
گرم شوم
یا سرد بمانم
محبت باقی ست

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1402

    سلام دختر عزیزم
    چه قدر زیبا
    من اینگونه برداشت کردم
    ای امام غائب از نظرها.
    در دست های زمستان (این روزگاران سخت)
    گرم شوم(زندگی آرام و گرم و خوبی داشته باشم)
    یا سرد بمانم (یا سخت زندگی کنم )
    محبت باقی ست(همچنان دوستت خواهم داشت)
    شعر زیبای دیروزت جایزه ای داشت
    به خاطر این اثر با شکوه جایزه دوبرابر شد
    بزودی به دستتان خواهد رسید.
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌🌷👌👌🌹🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 13, 1402

    درودتان
    🌷🌷

  3. علی معصومی

    فروردین 13, 1402

    دوباره اینه ها رنگ نور می گیرند
    شعاع پنجره ها را به نور می گیرند

    تمام چلچله هایی که آشنا شده اند
    مسیر خاطره های از عبور می گیرند

    ♤♤♤

    درودهای فراوان
    بانو هاشمی ارجمند
    بهاران گوارا
    ♡♡♡

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا