🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلم وسکوت

(ثبت: 263878) شهریور 25, 1402 

…‌..قلم…….

من و قلم
در سکوت
نشسته ایم
به پای هم
من به قلم
قلم به من
شکر شبی است
میان من
من خوشم به ذکر او
او نه خوش است
سرای من
دست به
به دست هم دهیم
سکوت را بهم شکن
باده نخور
تو بیش از این
تا نسراید این رقم
من به قلم
قلم به من
رخت کشید
بهم
تا بشود این
رقم

….سکوت…..
آه
آه از این
سکوت
نفرت شب‌های بیش و کم
تخم
فساد میکشد
آه
ازین شب و سکوت
چه خوش بود
نور بتابیم
من بشوم ز ذکر تو
تو بشوی
ماه من
آه از این سکوت
سکوت شب
سکوت من
آه از این همه
خسی که جمع شده به
دور من
من چه کنم به این سکوت
که باز نیاد پیش
من

 

سیاوش دریابار

 

 

 

نظرها 12 
  1. مینا .تمدن خواه

    شهریور 25, 1402

    درود بر شما
    بسیارعالی
    🌹🌹🌹

    • سیاوش دریابار

      شهریور 25, 1402

      سلام
      لطف شما مستدام
      قلم سبزتان مستدام

  2. شهریور 25, 1402

    هان ای شاعر جان سکوت خود و قلمت را بشکن!
    قلم اگر سکوت کند و به ذکر خالی بنشیند که دیگر قلم شاعرانه نیست.
    درودهای فراوان🌷

    • سیاوش دریابار

      شهریور 25, 1402

      سلام درود بیکران
      ممنون از لطف شما
      دو شعر است
      قلم ترکیب شاعر وقلم
      سکوت شکستن سکوت توسط شاعر
      باز از لطف و مرحمت شما سپاسگذارم

  3. امیر وحدتی "یگانه"

    شهریور 25, 1402

    درودها سیاوش عزیز.
    مهمان قلم زرنگارتان شدم گرامی.
    نبض قلمتان شکوفا.
    🌷🌷💙🌷🌷

    • سیاوش دریابار

      شهریور 25, 1402

      سلام
      لطف شما مستدام
      قلمتان سبز و جاودان

  4. مهدی سیدحسینی

    شهریور 25, 1402

    درود بر شما
    قلمتان نویسا 🌹🌹

    • سیاوش دریابار

      شهریور 26, 1402

      سلام
      ضمن عرض تبریک به مناسبت
      حلول ماه ربیع

      قلم سبزتان مانا
      و عمرتان جاودان
      پرفوغ باشید

  5. فاضله هاشمی

    شهریور 26, 1402

    بسیار زیبا سرودید

    • سیاوش دریابار

      شهریور 26, 1402

      سلام
      نظر لطف شماست
      دع گوی شمایم
      ممنونم

  6. مدینه ترکاشوند

    شهریور 28, 1402

    سلام درودها فرهیخته بزرگوار
    قلمتان نویسا احسنت

    • سیاوش دریابار

      شهریور 28, 1402

      درود فراوان
      انشا…. سلامتی و خیری
      شعرتان مانا و قلمتان جاودان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا