🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلم

(ثبت: 219108) دی 16, 1398 

 

💢 #قلم:

در دهان قلم
مشتی از دردها تلمبار است
که برگ های بر باد رفته ی
دفتر عمر مردی را
قلم می زنند

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود

    استاد فلاحی عزیز

    بهرمند شدم

    تقدیمی : 🌸

    با بیان گویا قلم بشنو سخن
    آن سخن را بازگو بین انجمن

    رفته بادی ، عمر را یاد آوری
    یادِ ایامی کنی دور از تو من

    ولی اله بایبوردی

    16 / 10 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

    • سعید فلاحی

      دی 18, 1398

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا