🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قمار شبانه

(ثبت: 234811) دی 2, 1399 

 

روز آینه ی جمال یار است
شب محفل انس کردگار است

در محفل انس حضرت یار
مهر است که روز و شب به کار است

این پرده بهشت در بهشت و
این باغ بهار در بهار است

سری است در اینکه خلوت ما
پاییز و بهار ، بیقرار است

ای آن که شبانه غرق خوابی
زنجیره ی عمر در شمار است

با شب بنشین و صبح دریاب
گنجور شبانه ماندگار است

با خلوتیان ستاره بشمار
سرمایه ی ما همین قمار است

ما آنچه که گفتنی است گفتیم
شب پرده سرای زرنگار است

 

 

 

 

نظرها
  1. درود بر شما
    خیلی زیباست
    لذت بردم🌺👏

  2. 💐🌹💐🌹💐🌹💐

  3. زیباست🌹🌹🌹

  4. درودها گرامی شاعر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا