🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قناری

(ثبت: 256530) اسفند 3, 1401 
قناری

 

قناری کنار گل کاغذی
نشست وگریست
در این شهر ، تصنیف خوان بهار
چو پیرار و پار
غزلنوش و شاداب و سرمست نیست!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 3, 1401

    قناری کنار گل کاغذی
    نشست وگریست
    در این شهر ، تصنیف خوان بهار
    چو پیرار و پار
    غزلنوش و شاداب و سرمست نیست!

    سلام و درود بر حضرت استاد خوش عمل گرانمهر

    عجب دردی در این شعر نهفته است

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • درود بر استاد فهیم ونکته سنج جناب طارق خراسانی عزیز.از حسن توجه تان سپاسگزارم.

  2. عظیمه ایرانپور

    اسفند 3, 1401

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • درود بر مهیندخت شعر و ادب سرکار خانم ایرانپور ارجمند.از حسن نظر بلندتان ممنونم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا