🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 20 
  1. سحر جهانی

    فروردین 19, 1395

    سلام سوگند عزیز 

    عالی بود ………….

    یاحق 

    • نگار حسن زاده

      فروردین 19, 1395

    • سوگند صفا

      فروردین 19, 1395

      یلاااام یحر بانووووو

      خیلی خیلی ممنون از حضورتون عزیززززززم

      فدای شما

      یاحق

  2. نگار حسن زاده

    فروردین 19, 1395

    سلام سوگند مهربانم

    بسیار عالی بود

    مرحبا

    موفق باشی

    • سوگند صفا

      فروردین 19, 1395

      سلام نگاری عزیزم….. خواهر گلم…ممنونم از نظر لطفت…زنده باشی…یاحق

  3. نسرين سادات غضنفري

    فروردین 19, 1395

    سلام مهربانو سوگند 

    احسنت 

    • سوگند صفا

      فروردین 19, 1395

      سلااام سادات خانوم…

      مرسی از حضورتون

       و نظر لطف تون…

      خیلی ممنونم

      یاحق

  4. مهتاب ایزدی

    فروردین 19, 1395

    درودتان باد گران ارج

    زیباست

    با مهر مهتاب***

    • سوگند صفا

      فروردین 19, 1395

      سلااااااام مهتاب بانووووو

      خیلی ممنونم عزیز

      بابت حضورتون

      و کامنت تون

      زنده باشین

      یاحق

  5. جواد مهدی پور

    فروردین 19, 1395

    درود بر بانو صفای گرانقدر

    زیبا ودلنشین بود

    سر بلند باشید

    • سوگند صفا

      فروردین 19, 1395

      سلااااااام بر استاد مهدی پور بزرگوار….

      خیلی خیلی ممنونم حضور گرم همیشگی تون…

      لطف دارین

      زنده باشین

      یاحق

  6. عسل رادمنش

    فروردین 19, 1395

    سلام و مهر سوگند بانو

    بسیار زیبا بود

    مرحبا/مانا باشید

    • سوگند صفا

      فروردین 19, 1395

      عسل بانوووووو…مرسی عزیزم.

      راستی سلام..

      صفای قدمت عزیز

      برقرار باشی

      یاحق

  7. علی معززی

    فروردین 20, 1395

    درود سوگند بانو

    مرحبا مرحبا

    • سوگند صفا

      فروردین 21, 1395

      سلاااام استاد

      سپاس از حضورتون

      زنده باشین و برقرار

      یاحق

  8. زهرا حقیقی

    فروردین 20, 1395

    سلام سوگند عزیزم

    تو فوق العاده ای  دختر

    موفق باشی 

    • سوگند صفا

      فروردین 21, 1395

      سلام زهرا جان

      فدای توووووو

      مرسی عزیزم

      ممنون که همیشه میخونی

      ..

      یاحق

  9. ابراهیم زحمت کش

    فروردین 21, 1395

    درود و احسنت بانو!​زیبا سرودید

  10. ابراهیم زحمت کش

    فروردین 21, 1395

    درود و احسنت بانو!​زیبا سرودید

    • سوگند صفا

      فروردین 21, 1395

      سلام و سپاس استاد زحمت کش

      خیلی خیلی ممنونم از حضورتون

      که ارزسمنده

      زنده باشین

      یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا