🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قناعت…

(ثبت: 217664) آبان 17, 1398 
قناعت…

«به نام خدا»

در زمانی که اِستِطاعَت نیست…
شیوه ای بهتر از قناعت نیست
به خدا تکیه کن که رزاق است
تکیه بر بندگان مَناعَت نیست.

«مهران اسدپور»