🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قند«آرکاداش»

(ثبت: 259354) اردیبهشت 18, 1402 

 

آنقدر
در دل من جا داری
در نگاه عشق ماوا داری
فرهاد میگفت
قصه شیرین نیست
با قند تعریف کنید

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1402

    سلام زیباست دخترم

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا