🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهر و قمار

(ثبت: 3754) فروردین 10, 1396 
قهر و قمار

عاشقم   عاشق   ِ تکرار    ِ بهارم   ای دوست

دیده  بر  در  به  تماشای   نگارم   ای دوست

از دلی تنگ و غم آلوده  چه پرسی ابریست

عاشق  ِ موج  ِ تگرگی  که  ببارم ، ای دوست

در  دلم   بغض   ِ هراسی   شده   هم  آوازم

من همان کبک ِ خرامان  ِشکارم  ای دوست

در  قفس  کرده   مرا   بغض   ِ غمی  پنهانی

خسته از غصه ی بی حد و شمارم ای دوست

عاقبت   در   عطشی   مانده    بجا    میمیرم

حاصل  ِ غائله ی  قهر  و  قمارم  ای دوست

گفته بودی که طلا  ضامنِ هر سر سبزی ست

من که  بی عشق ِتو بیمار و خمارم ای دوست

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    فروردین 11, 1396

    درود بر شما بانوی گرامی

    غزلی بسیار زیبا

    بهار وجودتان سرسبز

  2. مسعود رستمزاد

    فروردین 12, 1396

    درودتان باد

    مثل همیشه لذت بردم 

    احسنت 

  3. معصومه عرفانی

    فروردین 13, 1396

    سلام بزرگوار بسیار زیبا سرودید

  4. مهدی صادقی مود

    فروردین 14, 1396

    درودها خانم خیاط پبشه

    قشنگ بود

    برقرار باشید

  5. قاسم پیرنظر

    فروردین 15, 1396

    سلام  گرامی خواهرم بانو خیاط پیشه درودها بر جولان قلمتان بسیار زیبا بود لذت بردم  دستمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا