🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قوم تاتار

(ثبت: 252492) آبان 8, 1401 

 

جمله باعورا و قارون ، در کنار یکدگر
می برند اموال مردم را به خوان یکدگر
با هماهنگی دلالان بی قید و شرف
همچو انگل می مکند خون از برای یکدگر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 8, 1401

    ” جمله باعورا و قارون ، در کنار یکدگر
    می برند اموال مردم را به خوان یکدگر
    با هماهنگی دلالان بی قید و شرف
    همچو انگل می مکند خون از برای یکدگر ”

    چقدر عالی سرودید

    واقعا که همینطور است رفتار این زالو صفتان ددمنش

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد همدانی گرامی

    از شعر پاکتان بهره مند شدم

    درود بر شما

    💐🍃🙏🙏🙏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا