🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قیصر «م.م»

(ثبت: 256841) اسفند 12, 1401 

 

قیصر
آغاز میشود
راه سوم عشق
شین
مشق شبانه ماه
مینویسد آسمان
روی ستارگان
باید بود
نبودن
گمشدن سخت است
بودن
تنفس توست
در هوایی که
جز تو هیچ ندارد

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 12, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👌👌👌🌹🌹🌱

    • فاضله هاشمی

      اسفند 12, 1401

      سلام بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا