🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 كوير انديشه

(ثبت: 233758) آذر 15, 1399 

 

جاهلان ، انگار چشم بر روشنائى بسته ايد

بر تمام ناروائيهايتان ، دل بسته ايد

نيك و بد پيداست در گردونه ى اين روزگار

گوش و چشم و قلب را از هر حقيقت بسته ايد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 15, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺💐💐💐💐

    • آذر 19, 1399

      تشكر از الطاف شما گرانقدر
      ممنونم

  2. طارق خراسانی

    آذر 15, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • آذر 19, 1399

      هزاران سپاس استاد گرانقدر
      شادمان باشيد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا