🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لاله را بینی به سرخی جلوه ای

(ثبت: 222192) فروردین 17, 1399 

 

گر چه پر خون شد دلی چون لاله ها
نخل و چاهی را کنی یادی دلا

لاله را بینی به سرخی جلوه ای
یاد مولایی کند در بین ما

ولی اله بایبوردی

19 / 11 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    فروردین 17, 1399

    بهره بردم از صداقت قلم شما و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 17, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی بزرگوار

      سپاس از بینش صادقانه تان

      ممنون از همراهی

      در پناه حضرت دوست

      تقدیمی : 🌸

      کوزه آبی را ببینم ، شهدِ ناب
      جرعه آبی را طلب دوری ز خواب

      خواب شیرین بامدادی ای عزیز
      خواب بیداری نه جهلی را بیاب

      ولی اله بایبوردی

      17 / 01 / 1399

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 17, 1399

    درودتان باد استاد.
    قلمتان نویسا

  3. درود و ارادت

    بسیار زیباست استاد

    پایدار باشید🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 18, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  4. سپیده طالبی

    فروردین 17, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوار
    فرارسیدن سال نو را به حضور تان شاد باش می‌گویم
    سپاس برای این سروده زیبا یتان
    امید که تندرست باشید و
    دلتان مالامال از امید و روزگارتان سبز
    🌺

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 18, 1399

      سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از مهر حضورتان

      تقارن اعیاد شعبانیه با سال نو مبارک

      در پناه حضرت دوست

      شادکام باشید

      🍃💐🍃

  5. حامی شریبی

    فروردین 17, 1399

    دل و قلمت عافیت باد
    شاعر خوبیها
    جناب استاد بایبوردی مهرو ماه
    🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 18, 1399

      سلام

      استاد مهر آفرین جناب شریبی ارجمند

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      در پناه از اویی به جانب اویی

      پایدار باشید

      🌸🌸🌷🌸🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا