🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لاله ها و تاکها

(ثبت: 237551) فروردین 25, 1400 

 

بچه ها رفتند باران را ببار
دشمنان هستند یاران را بیار رد پاشان روی رمل و خاکها
لاله ها مستند زیر تاکها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 25, 1400

    🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷

    • فروردین 25, 1400

      هزاران سپاس از مهرتان
      برقرار و شادمان باشيد

      🌺🌹❤️🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا