🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لباس شخصی ها

(ثبت: 251863) مهر 14, 1401 

 

پلیس، کم تر جولان می داد

“میزان، رأی ملت” بود و، اعتراض آرام، آزاد

و جمعی از این گفته ها، شاد

سکوت بود و فریاد

لباس شخصی ها آمدند.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 14, 1401

    سکوت بود و فریاد
    لباس شخصی ها آمدند.

    درود جناب رضاپور گرامی

    🌷🌷🌷

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 14, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      سرکار خانم نوری گرانقدر
      🌷🌷🌷🌷

  2. نسرین حسینی

    مهر 14, 1401

    سکوت بود وفریاد
    درودها برشما جناب رضاپور گرامی
    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤️❤️👌

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 14, 1401

      درود ها و سپاس ها یتان
      سرکار خانم حسینی گرانقدر
      🌺🌺❤️❤️🌿🌹

  3. منصور فرزادی

    مهر 15, 1401

    “میزان، رأی ملت” بود و، اعتراض آرام، آزاد

    👏👏👏👏👏

    درود به شما بسیار زیبا و عالی
    موفق و مؤید باشید قلمتان سبز و جاوید 🌷🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا