🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخندت

(ثبت: 235776) بهمن 18, 1399 

– لبخندت:

لبخندت؛
ترنّم‌ِ موزون شرقی ست
تبسمِ قشنگت
–عاشقم می‌کند…

تو می توانی
به دستِ غرب وحشی
“جای اسلحه”
گیتار هدیه کنی،
محبوبِ من!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 18, 1399

    ترنّم‌ِ موزون شرقی

    دنیایی معنا در پشت این حرف نشسته است.
    زیبا بود و دلنشین نیز
    درود بر شما

  2. علی معصومی

    بهمن 18, 1399

    🌿👏👏👏👏
    جناب فلاخی نازنین

  3. لیلا هدایتی

    بهمن 21, 1399

    قلمتان مانا بسیار ناب بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا