🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبیک

(ثبت: 231142) شهریور 9, 1399 
لبیک

 

فکر کن!

فردا اگر از راه می آمد حسین

در ميان ما محبان سليم اهلبيت

با صدای سوزِ ” هَلْ مِنْ ناصرٍ يَنْصُرنى”اش

چند تن لبیک گوی راستین همراه بود؟…

#غزل_آرامش

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 9, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 9, 1399

    سلام بر غزل عزیز

    ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا را تسلیت عرض می کنم

    چه سوال سختی!

    در پناه خدا

    🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا