🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لحظه‌ی دیدار

(ثبت: 228469) تیر 14, 1399 

 

– لحظهٔ دیدار:

لحظه‌ی دیدار می‌لرزد
گسل‌های قلبم
حتا،
با یک ریشتر!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 14, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      تیر 14, 1399

      سپاس از حضورتان❤️🌹🌷🌺🌸

  2. مهدی حسنلو

    تیر 15, 1399

    زیبا بود
    دست مریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا