🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لطافت

(ثبت: 5844) فروردین 26, 1397 
لطافت

 

 

 برای دیدار ناگهانت!

شکیب

از بیقرارم رخت بر می بست…

ای  گل!

از دستان اردیبهشت

به شاخه های سیصد وشصت زمان دوراز دسترس

بر می جستی …،

تا… هنگام  دو باره ات

هر ثانیه ام سالیست به سر

و

چشم ، مات از دیوار به در

واوی من !

 وای!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):