🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لولاک علی علیه‌السلام

(ثبت: 214497) شهریور 18, 1398 

– لولاک علی:

منظور حدیث قدس لولاک علی است
مقصود خطاب ما عَرفناک علی است
والله نفس محمدی است خطاب اما
لولاکَ لَما خَلقتُ الاُفلاک علی است

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 18, 1398

    سلام و درود🌺🌺

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      درود و ادب بانو

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌈🌹🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا