🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مارش

(ثبت: 5003) آبان 21, 1396 

یک روز

آهنگ صدای تو

جای مارش های نظامی را می­ گیرد  

و تمام جنگ ها

ختم به خیر می­ شوند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    آبان 22, 1396

    چه پیش بینی مبارکی …

    درود بر شما …

    • آرزو نوری

      آبان 23, 1396

      درود بر شما. و پاس از این همه لطف ….

  2. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1396

    آنقدر هست  که بانگ جرسی می آید …

    امید آنکه زنده بمانیم و آن صدای آرام بخش را بشنویم

    … از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر

    یادگاری که در این گنبد دوار بماند

    صدای عشق ست آنچه خواهد آمد

    سلام و عرض ارادت محضرتان بانو نوری گرانقدر

    عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

    • آرزو نوری

      آبان 23, 1396

      سلام و عرض ادب/ ممنونم از محبت و لطف شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا