🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مانند قویم

(ثبت: 248747) تیر 29, 1401 

 

دیواری از انکار دارم پـیـش رویم
لبـخند بر لب دارم و غم در گلویم

دشتی‌ پر از گلهای‌ رنگین هستی اما
جز خار از سویت‌ نمی‌آید به‌ سویم

دل‌ می‌ربایی‌ دم‌ به‌ دم‌ هر جا ولی‌ من
عشقی‌ به‌ غیر از عشق‌ تو هرگز نجویم

در عشق‌ تو شد وصف‌ حالم‌ مثل‌ مجنون
مـجنون‌تر ام شاید ، نباشم مثل اویم

یک عمر درد و حسرتم را بغض کردم
بغـضم شکست اما بدان مانند قویم

چشمم‌ به‌ راهت‌ کور شد مانند یعقوب
شـد حـسرتم پیراهـنی از تو ببـویم

میگریم‌ و از حال‌ من آسوده هستی
شاید نبایـد غـصـه هایم را بگویم

امیر_بهنام

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. مدینه ترکاشوند

    تیر 29, 1401

    درودها بسیارزیبا دستمریزاد
    پویا وبرقرارباشید

    • امیر بهنام گل

      تیر 29, 1401

      درود و سپاس بانو ترکاشوند گرامی☺️🙏🌺🌺🌺🌺🌺

  2. نسرین حسینی

    تیر 29, 1401

    درود برشما 🌺🌺❤❤👏👏

    • امیر بهنام گل

      تیر 29, 1401

      درود بانو حسینی ،سپاس از لطفتون☺️🙏❤️🌹🌷🌺🌸

  3. طارق خراسانی

    تیر 29, 1401

    در عشق‌ تو شد وصف‌ حالم‌ مثل‌ مجنون
    مـجنون‌تر ام شاید ، نباشم مثل اویم

    سلام

    غزل عاشقاته ی محشری ست

    آفرین به تو عزیز جان طبع روانت

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • امیر بهنام گل

      تیر 29, 1401

      درود طارق جان ،خیلی لطف داری سپاس☺️🙏❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌸🌸🌸

  4. طلعت خیاط پیشه

    تیر 29, 1401

    به به
    درود بر شما
    دل می ربایی دم به دم هر جا ولی من
    عشقی به غیر از عشق تو هرگز نجویم
    🙏🌺🌺🌺

    • امیر بهنام گل

      تیر 29, 1401

      درودها بانوی ارجمند، سپاس☺️🙏🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  5. 👏👏👏👏
    درود و آفرین بر شما.

    • امیر بهنام گل

      تیر 30, 1401

      درود و سپاس جناب موسوی☺️🙏🌹🌺🌹🌺🌹🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا