🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه

(ثبت: 250293) مرداد 28, 1401 

شەوانی زۆره
هێچ کات و وەختی
مانگ له آسمان دەر نائی
بڵام تا مانگی رووی تۆ
لە شوگارانم ئه‌تاوه.

◇ برگردان فارسی:

شب‌های بسیاری است که هیچ ماه در آسمان نمی‌تابد
آخر تا که ماه روی تو پیداست، ماه به خود جسارت تابش نمی‌دهد.

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا